جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |اجلاسیه نهایی کنگره سه هزار شهید استان ایلام با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام و جمعی از مسئولان کشوری و استانی، صبح روز پنج‌شنبه در محل نمایشگاه‌های دائمی استان ایلام برگزار گردید.
سردار جمال شاکرمی در اجلاسیه نهایی کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: با برگزاری کنگره ملی و عظیم ۳ هزار شهید استان ایلام، برای باری دیگر فریاد رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهیدان در کل استان طنین انداز شد.
فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام با بیان اینکه کنگره امروز متعلق به این 3000 شهید نیست بلکه متعلق به همه شهدای ایران اسلامی است، افزود:جغرافیای این استان رد پای سرداران، و امیران و فرماندهانی است که در این جغرافیا رزمیده، جان داده، جان سپرده تا این استان و جغرافیای آن ماندگار بماند.
شاکرمی با اشاره به اینکه در راستای کنگره شهدا ۴۳ خدمت متنوع عام المنفعه در سطح استان برگزار شده است، ادامه داد: در کنار خدمات محرومیت زدایی و عمرانی، اقدامات موثر فرهنگی و هنری متعددی انجام گرفت که تولید فیلم، مستند، کتاب، تابلو فرش و دیگر آثار فاخر تولید شده که برای نسل های آینده ماندگار خواهد ماند.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اجلاسیه نهایی کنگره سه هزار شهید استان ایلام اظهار داشت:دوران دفاع مقدس زیباترین و جامعه‌ترین جلوه‌های رشادت و همبستگی ملی ایرانیان را به نمایش گذاشت و در این میان مردم استان ایلام حماسه‌ای را رقم زدند که تا ابد جاودانه و ماندگار خواهد بود.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که ایلام سرزمین شهداست و مردم ایلام همانند کوه استوار طی هشت سال دفاع مقدس شجاعانه در مقابل دشمن ایستادند، افزود: روزگاری سرزمین ایلام میدان نبرد بود و دفاع مقدس برای مردم این سرزمین میدان آزمایش بزرگی بود، آزمایشی که از آن ایلامی‌های غیور سربلند از آن بیرون آمدند.
وی تصریح کرد: مردم ایلام ایستادند تا سرزمینشان اشغال نشوند و آن‌ها از امیرالمؤمنین آموختند که اگر بیگانه بر سرزمین آن‌ها مسلط شود آن ملت ذلیل خواهد شد.
سلامی با بیان این که شهدا به کشور نورانیت بخشیدند و باید همچنان راه آن‌ها ادامه داشته باشد اضافه کرد: هم‌اکنون جنگ در جبهه نظامی تمام است و دشمنان در خیال خود نیز تصور نمی‌کنند که بتوانند به کشور تهاجم نظامی داشته باشند زیرا ایران اسلامی هم‌اکنون قدرتمند است و هر دشمنی می‌داند ایران سرزمین اشغال‌‌کردنی نیست.
فرمانده کل سپاه در پایان گفت: ما برای ذلیل شدن خلق نشده‌ایم، ما تسلیم نمی‌شویم، ما پیش می‌رویم، ما دشمنمان را می شکنیم، این عهد ما با شهیدان است.
کنگره سرداران و سه هزار شهید استان ایلام از چهارم با برگزاری اجلاسیه های مختلف آغاز شد و امروز ۱۱ آذرماه نیز با برگزاری اجلاسیه نهایی با حضور سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه های دائمی چغاسبز به پایان رسید.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان