چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403
چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

 حجت‌الاسلام اله‌نور کریمی تبار صبح امروز در دیدار با مربیان پرورشی با گرامیداشت یاد و خاطره نوجوان بسیجی شهید حسین فهمیده اظهار داشت : ثمره خون شهدا تربیت نسلی است که در اختیار شما قرار دارند و نقش مربیان پرورشی به عنوان مربی و معلم مشخص است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه خداوند جایگاه مبارک و ارزشمندی به معلمان عطا کرده شما کرده است تا با استفاده از تعلیم انسان بسازند گفت: معلمان پرورشی با رفتار و آموزش می‌تواند سرنوشت دانش آموز را تغییر دهند و تاثیر بسزایی در زندگی آنها ایفا کنند.

وی در ادامه به مشکلات معیشتی کنونی اشاره کرد و گفت: هرچند الان مشکلاتی در حوزه معیشت داریم، اما نباید فراموش کنیم در یک جنگ نابرابر هستیم و در برابر دشمنان مقتدرانه ایستاده ایم.

امام جمعه ایلام در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه قدرت ما به جایی رسیده است که پیشرفته ترین پهپاد آمریکا با موشک تولید داخل مورد هدف قرار می گیرد و پایگاه عین الاسد که قوی ترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه است، موشک باران می‌شود.

 کریمی‌تبار با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس نشان‌ دهنده تسلیم ناپذیر بودن مردم ایران بوده گفت: دشمن در تلاش برای اجرای سند ۲۰۳۰ در کشور بود و نیروهای خود باخته و مرعوب فرهنگ دشمن تلاش کردند که اجرا شود ولی خدا راشکر در برابر توانمندی که ما داریم و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که چنانچه اجرا شود اصلا چیزی نیست که با سند ۲۰۳۰ قابل مقایسه باشد.

حجت‌الاسلام دکتر کریمی تبار تصریح کرد: دانش آموز سعی می‌کند معلم را سرلوحه خود قرار دهد و معلمان باید از مهارت‌های تاثیرگذار بر دیگران استفاده کرده و با آموزش صحیح نسلی انقلابی پرورش دهند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اهمیت معاونت پرورشی در نظام آموزشی، تربیت را مقدم بر تعلیم دانست و ادامه داد: هدایت دانش آموزان به راه راست و نجات از ظلمت اساس کار معلمی است و از نگاه امام راحل معلمان شبیه انبیا هستند و انسان در حیات معنوی خود بیش از هرکس از معلم و مربی خود تأثیر می پذیرد.

وی اضافه کرد : دانش آموزان با مربیان پرورشی باید آنچنان ارتباط عاطفی برقرار کند که دانش آموزان به عنوان مَحرم با او در ارتباط باشند و خروجی این کارها نسلی می شود که آینده کشور را بیمه می کند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان