پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

سردار جمال شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر ایلام با بیان اینکه برگزاری کنگره ۳ هزار شهید در آذرماه، تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدا و یک اقدام بسیار ارزشمند فرهنگی است اظهار داشت: شهدا در سخت‌ترین شرایط جانشان را تقدیم کرده و این معامله آن‌ها با خدا بود.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام با بیان این‌که برخی شهدا را نردبانی برای صعود خود قرار می‌دهند افزود: این اقدام نقطه مقابل جایگاه ویژه شهداست و می‌توان از آن به عنوان خیانت نام برد.

وی افزود: مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۳ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز جانانه از اسلام و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.

این مسئول با بیان اینکه در برگزاری با شکوه کنگره ۳هزار شهید استان باید همه دستگاه‌های اجرایی با تمام توان در راستای برگزاری باشکوه آن اهتمام جدی داشته باشند خاطرنشان کرد: ۴۳ خدمت بمناسبت گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در این کنگره به یاد شهدای استان به مردم ارائه می شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام ادامه داد: این کنگره با برنامه ریزی و تمهیدات اتخاذ شده تمامی دستگاه های خدمت رسان نیمه اول آذر برگزار می شود و پس از اتمام برنامه های این کنگره نیز شاهد برگزاری اجلاسیه پایانی آن خواهیم بود و همه گروه ها، ادارات و نهادها باید برای برگزاری باشکوه این کنگره همکاری کنند زیرا شهدا متعلق به همه جامعه هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع) ایلام یادآور شد: ۴۳ تابلو زیبا با محتوای ارایه ۴۳ خدمت در کنگره سه هزار شهید ایلام در نمایشگاهی که مقام معظم رهبری برای دیدار با اعضای کنگره بازدید خواهند کرد به نمایش گذاشته می‌شود.

سردار شاکرمی با بیان اینکه کنگره با هم افزایی و همکاری دستگاه‌های مختلف و با تشکیل کمیته ها و دبیرخانه های متنوع برگزار می‌شود افزود: بار اصلی کنگره بر دوش سپاه امیرالمومنین (ع)، حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران است که وظیفه جمع آوری آثار و اسناد مربوط به شهدا را بر عهده دارند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان