پنجشنبه, 30 فروردین 1403
پنجشنبه, 30 فروردین 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

همزمان با آغاز فصل تعلیم و تربیت در کشور، در استان ایلام نیز زنگ آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز در مدارس نواخته شد و  آموزش 107هزار دانش‌آموز  ایلامی  دریک هزار و دویست هزار واحد آموزشی با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی به‌صورت حضوری، بستر فضای مجازی و ترکیبی آغاز شد.

امیر مهردادی در این مراسم که با حضورحجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرمانده سپاه، معاون سیاسی،امنیتی استاندار و تعداد محدودی دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدرسه آقا حسین ابن علی(ع) شهر ایلام برگزار شد، اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی جدید در ایلام و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تلفیقی از آموزش حضوری و مجازی بوده است و آن چه در آغاز سال تحصیلی جدید لحاظ شده است سلامت دانش آموزان در تمام مقاطع است.

مدیرکل آموزش و پروش استان ایلام، افزایش یکهزار نفری جمعیت دانش آموزی استان ایلام در سال تحصیلی 1400 رایادآور و گفت: جمعیت دانش آموزی  در سال تحصیلی 1400_1401 در ایلام یکهزار نفر افزایش یافته است.

وی وجود 108 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان ایلام را مورد اشاره قرار داد و افزود: از جمعیت 108 هزار نفری دانش آموزی ایلام 55 هزار نفر در مقطع ابتدایی و مابقی نیز دانش اموز مقطع متوسطه اول و دوم هستند.

مدیرکل آموزش و چرورش استان ایلام جمعیت دانش آموزی ایلام بیش از 1/3 کل جمعیت استان عنوان کرد و گفت: این جمعیت در 1200 واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند و تحصیل آنان در شرایط کرونایی بر اساس پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا انجام می‌شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان