سه شنبه, 28 فروردین 1403
سه شنبه, 28 فروردین 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر با بیان این‌که باید اقدامات لازم جهت آماده سازی زیرساخت‌ها برای برگشت زائرین حسینی از مرز بین‌المللی مهران انجام شود اظهار داشت: با توجه به وضعیت بیماری کرونا ضروری است رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این مرز به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام با بیان این‌که با توجه به ممنوعیت خروج زائران از مرز بین‌المللی مهران امکان تردد از این مرز امکان‌پذیر نیست اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم از مراجعه به این مرز بین‌المللی در این شرایط حساس خودداری نمایند.

معاون عمرانی استاندار ایلام نیز دراین‌باره با بیان این‌که مجوز حضور ۳۰ هزار نفر زائر ایرانی از طریق هوایی توسط دولت عراق صادر شده اظهار داشت: هرگونه تردد زمینی طبق مصوبه ستاد اربعین در تمامی مرزها از جمله مرز مهران ممنوع است.
احمد کرمی با بیان این‌که با توجه به شیوع ویروس کرونا نظارت‌ها در مرز بین‌المللی مهران باید افزایش پیدا کند اظهار داشت: با توجه به این‌که برگشت زائران از مرزهای زمینی امکان‌پذیر است، باید از تجمعات جلوگیری شده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی در مرز مهران مورد توجه قرار گیرد و نهادهای ذی‌ربط باید از آمادگی کامل برخوردار باشند.
این مسئول با اشاره به لزوم رفع نواقص در مرز مهران گفت: توسعه راه‌ها، توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و تامین آب شرب از مهم‌ترین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.



نویسنده: مریم نظری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان