چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |
نماینده مردم ایلام در نشست با اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات اظهار داشت: برای اولین بار در تاریخ صنعت استان شستا در بخش معادن و صنایع معدنی استان ایلام سرمایه گذاری می.کند.
علی اکبر بسطامی اضافه کرد: با مطالبه گری جدی از مدیر وقت شستا و اخذ مجوز لازم از وی، طرح تولید کاغذ سنگی در استان اجرا می‌شود.
بسطامی اضافه کرد: براساس اطلاعات دریافتی از سازمان صمت به عنوان متولی صدور مجوزهای مربوطه، سرعت کار و پیشرفت فیزیکی طرح مطلوب است. وی افزود: تاکنون مجوز استخراج ماده معدنی کربنات کلسیم در حوزه شهرستان چرداول جهت تامین بخشی از مواد اولیه طرح صادر و مطالعات شناسایی ذخایر معدنی در شهرستان هلیلان نیز در حال انجام است.
نماینده ایلام اضافه کرد: مکان یابی و محل اجرای کارخانه فرآوری و تولید محصول کاغذ از کربنات کلسیم توسط کارشناسان سازمان صمت انجام شده و به زودی عملیات اجرایی این طرح نیز آغاز می شود.
بسطامی با اشاره به میزان سرمایه گذاری شستا در این پروژه ادامه داد: 250 میلیارد تومان در بخش فرآوری و 50 میلیارد تومان نیز در بخش معدن به صورت مستقیم توسط شستا سرمایه گذاری می شود. وی اضافه کرد: حضور شستا در ایلام می تواند بستر و زمینه حضور دیگر شرکت های دولتی و سازمان های توسعه ای در پروژه های توجیه دار استان ایلام فراهم نماید.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: با صدای بلند اعلام می کنیم هر فرد، گروه، نهاد اقتصادی با هر نگرش و دیدگاهی که بتواند برای مردم کار کند و غبار محرومیت را از استان بزداید، مورد حمایت مجمع نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس خواهد بود

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان