جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در نشست شورای پدافند غیرعامل استان با اشاره به تدوین سند جامع پدافند غیرعامل اجرای این طرح را ضامن حفاظت و صیانت از سرمایه های استان دانست.
به گزارش سفیر ایلام الیاس فتاحی روز سه شنبه ۹ شهریور ماه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان گفت: پدافند غیرعامل مجموعه اقداماتی است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری ،تداوم فعالیت های ضروری  ارتقاء پایداری ملی و تسهیل در مدیریت بحران در مقابله با تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می گردد.
وی پدافند غیر عامل را یکی از ساده ترین راه ها و کم‌هزینه‌ترین شیوه ها و صلح آمیز ترین روش های دفاع یک دولت و ملت در مقابل دشمنان خود دانست و افزود: مهمترین عامل اقتدار و توفیق ملت‌ها در حفظ و گسترش امنیت ملی است هرگونه پیشرفت در زمینه پدافند غیرعامل به معنای استحکام و اقتدار حاکمیت و امنیت ملی است.
وی با تاکید بر اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل توسط دستگاه های ذیربط خاطرنشان کرد: این سند با هدف اجرای اصول و ضوابط پدافند غیرعامل و حفاظت و صیانت از سرمایه های مادی در استان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال تهیه گردیده است که شامل برنامه‌های سال ۱۴۰۰ نیز می شود.

در این نشست از روسای کارگروه های پدافند غیر عامل سپاه امیرالمومنین به عنوان رئیس کارگروه مشارکت‌های مردمی استان همچنین  به عنوان کارگروه برتر معرفی شد و فرماندهی انتظامی استان که رئیس کارگروه امنیتی انتظامی استان است به عنوان کارگروه فعال و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان که رئیس کارگروه امداد و نجات است به عنوان کارگروه فعال تقدیر شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان