جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

رزمایش مدیریت اطفاء حریق با حضور مسئولان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان جهادکشاورزی استان برگزار گردید

به گزارش سفیر ایلام دکتر احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت‌: این رزمایش با هدف ارتقای سطح آمادگی،ارزیابی توان عملیاتی و همچنین ایجاد هماهنگی و همکاری بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و یگان حفاظت منابع طبیعی در زمان بروز حریق در جنگلها و مراتع استان برگزار شد.

وی اظهارداشت: امسال به دنبال خشکسالی مفرط و تغییرات اقلیمی احتمال وقوع آتش سوزی در جنگلها و مراتع بیشتر شده است که برای پیشگیری نیازمند همکاری و همراهی مردم و طبیعت دوستان جهت حفاظت از این سرمایه های ملی هستیم.
وی افزود :از جمله کارهای انجام شده در راستای پیشگیری و همچنین آمادگی نیروها برای اطفا حریق میتوان به خرید و توزیع تجهیزات اطفاء حریق برای مجموعه یگان حفاظت اشاره نمود.

در ادامه این نشست مهندس اقدسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام مطالبی درخصوص اهمیت منابع طبیعی و لزوم حفاظت از این منابع خدادادی ارائه نمود.

سرهنگ بیگلری فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان نیز گزارشی از فعالیت و عملکرد یگان حفاظت منابع طبیعی استان را بیان و اظهار داشت:برگزاری این رزمایش ها موجب ارتقاء آمادگی نیروها جهت اطفاء حریق و حفاظت از جنگل‌ها و مراتع می‌شود.


به گزارش سفیر ایلام در پایان دستور اجرای مانور توسط فرمانده یگان حفاظت صادر و بلافاصله نیروهای عملیاتی برای اطفاء حریق فرضی به محل اعزام شدند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان