پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |نوریان خبر داد:
پالایشگاه گاز ایلام با بیش از 95 امتیاز رتبه برتر سلامت اداری و مبارزه با فساد را کسب کرد
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از قرار گرفتن این واحد صنعتی در جایگاه رتبه برتر ارزیابی سالانه سلامت اداری و مقابله با فساد در بین پالایشگاه‌های گاز کشور خبر داد و گفت: پالایشگاه گاز ایلام با 95.94 امتیاز رتبه برتر سلامت اداری و مبارزه با فساد را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی، روح اله نوریان با بیان اینکه این شرکت توانسته در بین 7 پالایشگاه گاز کشور به رتبه برتر ارزیابی سالانه سلامت اداری و مقابله با فساد دست پیدا کند،افزود: این ارزیابی به استناد ماده 25 قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد وضع شرکت‌ها را در اجرای وظایف قانونی بررسی و با هم مقایسه می‌کند.
وی با اشاره به اینکه امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران هر ساله طبق الگوهایی، شرکت‌های تابعه را بررسی می‌کند، اظهار داشت: این ارزیابی در شاخص‌های 9 گانه شامل قانون‌گرایی، شفافیت، پاسخگویی، شایسته‌سالاری، انضباط اداری و مالی، الگوی مصرف و بهره‌وری، استقرار و توسعه سامانه‌های الکترونیکی، نظارت، کنترل و آموزش، مهارت و توسعه فرهنگ دینی و اخلاقی است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در تازه ‌ترین ارزیابی شرکت ملی گاز ایران، شرکت پالایش گاز ایلام با رشدی 9 امتیازی نسبت به سال گذشته و کسب نمره 95.94 از مجموع 100 امتیاز در جایگاه برتر پالایشگاههای گاز کشور و در ردیف شرکت‌های برتر این حوزه قرار گرفته است.
نوریان تاکید کرد: این واحد صنعتی در برنامه‌های کلان خود همچنان به‌دنبال اجرای دقیق قوانین و مقررات است و برای ارتقای هرچه بیشتر سلامت نظام اداری اهتمام ویژه‌ای دارد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان