پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |امروز«شنبه ششم شهریور ماه ۱۴۰۰» طی آیینی و با حضور «سردار قدرت کریمیان» جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان در محل مجتمع فرهنگی لاله شهر ایلام از برگزیدگان «نذر فرهنگی محرم» تجلیل به عمل آمد.

به گزارش سفیر ایلام نذر فرهنگی محرم یک ایده فرهنگی بسیار زیبا از طرف صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی طلیعه زاگرس در دهه اول محرم تحت عنوان «نذر فرهنگی محرم »  به پایگاه ها، کانال ها و فعالین رسانه  برای شرکت در یک امر معنوی فراخوان داده شد .

در این فراخوان ذکر شده بود شرکت کنندگانی که بیشترین تولید محتوای محرمی اعم از (یادداشت، گزارش،  مصاحبه ،موسیقی و مداحی، متن، شعر، مرثیه، عکس، فیلم، موشن گرافیک و...) تهیه و منتشر نمایند تقدیر خواهد شد.

فرشته سنجیده در گفت و گو با خبرنگار سفیر ایلام هدف از این اقدام که در قالب "نذر فرهنگی" انجام گرفت را  زنده نگه داشتن شور حسینی عنوان کرد و گفت : با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونایی در استان و فضای مجازی این نذر اقدامامی فرهنگی و تاثیر گذار در سطح جامعه است که الحمدالله با استقبالی که از طرف رسانه ها انجام گرفت، جای بسی امیدواری برای اجرای این برنامه ها در آینده خواهد بود.

پس از ارزیابی های لازم با حضور سردار کریمیان و رئیس بسیج رسانه از برگزیدگانی که بیشترین تولید محتوا را داشتند با اهدای لوح و هدایای نقدی  تجلیل به عمل آمد. 

در این نذر فرهنگی که از ایده های نو در جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در نذورات معمول و رایج می باشد، تغییری زیبا در نوع خود بوده و هدف از این کار  زنده نگه داشتن یاد و هدف حسین (ع)  می باشد که امید است در سالهای آتی نیز این اقدام مورد استقبال در سطح کشور قرار گیرد ، زیرا یکی از مهمترین ارکان هر جامعه داشتن فرهنگی قوی و غنی می باشد و از ساختارهای مهم یک جامعه اسلامی و ایرانی زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و هدف والای آنهاست.

به گزارش سفیر ایلام اسامی برگزیدگان به شرح زیر است: «آقای محمدرستمی» فعال فرهنگی و اجتماعی، غلامرضا محمدمرادی،ایرج مقدم،فرسته رحیمیان ،سمیه محمدی ، هدی علینژاد، عظیم پیرانی، آزاده خرم، سید داود سجادی، حیدر داودی، فرزاد علیزاده، رمضان نوری، مجتبی قیطاسی، یحیی یعقوبی، عبدالله عزیزی، عاطفه آزادپور، معصومه بختی و محمد غلام نیا.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان